Jaha... ;P

Jaha...;P

va ska man skriva idag?

Har varit hemma och vilat idag också, så NU mår jag bra :)) <33

Har faktiskt GJORT något idag ;P förvånande, jag vet! ;)

Jag har bl.a. skrivit en Engelska uppsats och en annan engelska grej som vi skulle göra;)<3

och så har ja pluggat lite SO och Hkk... haft rätt tråkigt som ni kanske märker XD <33

eftersom att jag faktiskt för en gång skull har orkat plugga så ligger jag jue inte HELT efter i plugget, men jag får nog en del att göra ons-tors ändå.. ;) <3

Jaha... har typ lyssnat på EN låt om och om igen heeeela dan idag :))

inte så konstigt, den e jue så grymt bra! <33

en musikallåt faktiskt!! ;o fööörvånande ;P <33

En låt från musikalen "Wicked" <3

ja kan jue lägga upp den här vettja! ;)

Här är den:

 

 

Den e grymt bra, får gåshud vid höjningen ;)) <33

men nu ska ja dra å lägga mej, om jag ska orka gå upp till plugget imorron;)

Puss på er!!

// Sofiah D.

 

flummig bild jag vet, men ja pallade inte att leta efter ngn bra XD

GO'NATT! <33



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0