Peter Pan <3333

 

lyssna på denna texten, hur kan man skriva en så fin text på SVENSKA?

Fråga min regissör Gunnar Forsell eller Regiassistenten Lenita Wilderoth

Dom har skrivit denna låten underbart bra på Svenska!

 

Här är en liten bit av texten:

 

"..Fäll ingen tår när du har gått,

eller säg mitt namn.

Det kommer tider som vi båda tycker om.."

 

De va en mkt liten del men kom på Peter Pan så får ni höra HELA musikalen på Svenska,

Underbart bra översatt av vår regissör och regiassistent! :)

De va allt från mej idag..

Jag haltar vidare..

har nämligen ett lite svullet lår, en stukad fot och ett ont knä som jag tror jag har stukat, allt på samma ben.. ;S

Hoppas ni mår bra! :) <33

Puss! <33

Tkr om er! :)) <3

 

// Sofiah D. :)

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0