Bra dag.

Idag har varit en såndär helt okej dag ändå,
inget as surt har hänt,
och inget sån där YIPPIEEEE-grej heller,
men dagen har varit helt okej ändå..
Just nu sitter jag mest och chillar;)
Lyssnar på en go spellista,
har lite nackspärr,
de e däremot de negativa med dagen.. att ja fick nackspärr på idrotten^^
Sitter mest och.. minns..
tänker på lite blandat, på de som typ dyker upp i huvet på mej.
Vilket är typ en person..
samma person... heeela tin..
en person som ja inte fattar varför ja tänker på just nu.. XD
flummigt värre, men aja^^

livet är så konstigt,
eller äre bara jag som tycker det?
jag kan inte säga att jag njuter av livet hela tiden precis,
men alla får uppleva livet liksom,
så ja är nog inte ensam om att tycka att livet SUGER vissa situationer..
men jag har en sol som lyser upp mitt liv^^
och Han skriver ja ju om heeela tin!
J-E-S-U-S :D
fast jag har så underbara männskor runt mej som också gör livet gött:)

Plus att.. vad vore livet utan MUSIK?
Skulle inte kunna leva utan musik asså!
De e liksom en el av mitt liv^^
Musik HELA tin typ XD
LÖÖÖÖÖÖÖV IT ;D

haha kul att en viss låt just kom på XD
Jason Mraz med life is wonderful ^^
Hört den? ;)
Jason Mraz in my <3!
Han har så sköna låtar! :D

nu ska jag fortsätta leva livet XD
gött att man har det så bra ändå,
hoppas ni mår as bra alla bloggläsare! :)

Gid välsigne er! :D

Och kom ihåg, Du är unik och helt underbar precis som du är,
Va dej själv så löser sig resten! :) <3

Pusssssssss! :*

// Fia :) <3











Kommentarer
Hanna Syrran

Haha, gött;)<3 men syrran läs igenom det där inlägget för ibland är det ganska felskrivet;P

2011-04-08 @ 12:58:54
URL: http://hannadelhag.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0