DAG!

Hejsan hoppsan! <3

Va ett tag sen jag skrev ett inlägg märkte jag nu ^^
Hoppas det är bra med er i det fina vädret,
här i Aneby händer inte jättemycket, som vanligt..
konsert me nåra sköna människor ikväll, inte fel alls! :)
Sitter just nu och tänker lite,
som vanligt^^
Känner att jag måste gå ut i det fina vädret strax,
men det har jag egentligen inte tid med pga att jag måste lyssna in lite låtar tills ikväll;)

En sak som däremot är as go är att jag och systern anmälde oss till Teenstreet igår (Y)
För er som inte vet vad det är, är det ett internationellt ungdoms missions-läger i Tyskland,
kommer bli AWESOME!
Ska dit med min syster Hanna, och mina goa kusiner Emelie och Nicke :D kommer bli så FETT!

Igår va ja även på dansuppvisning i Eksjö,
de va riktigt galet underbart BRA!
och när moas dansgrupp, kulturekare hela bunten, kom in och körde sin dans,
seriöst, jag GRÄT!
Jag är så stolt över att känna så sjukt begåvade människor,
och när jag sen träffade dem så grät jag IGEN!
inte okej att få mej att gråta två ggr ;o
Alla i Kultureken, ni är BÄST! ni är UNDERBARA!
JAG ÄLSKAR ER av HELA MITT HJÄRTA!
puss och kram till er alla :) <3
och nu taggar jag inför återträffen om 2 veckor! :D
iiiiiiiiihhhhhhhhh va jag är glad att dom ändrade datum! <3
först skulle det varit nästa helg, men då ska ja till Gullbranna på konfaläger,
men sen ändrade dom till helgen efter, FATTA va jag blev ÖVERLYCKLIG!!! :D
Vi i Peter Pan har nog en låt som för oss samman ganska mycket tror jag allt..
ni vet att jag menar denna:
Stephanie J. Block – Never Neverland (Fly Away)
men även:
Cast Of 'Peter Pan The British Musical' – Don't Say Goodbye

Fatta vilken dröm vi levde i,
jag trodde jag aldrig skulle sluta gråta när
jag vaknade upp från den drömmen..
allt blev så tomt,
nu fick man inte längre uppleva
dendär glädjen regelbundet varje vecka,
alla kramar,
allt skratt,
alla glädjetårar,
alla sånger,
alla repliker,
alla personligheter som strålade..
ALLT försvann liksom..
men snart äre återträff, och då kommer man uppleva den glädjen igen:')
den glädjen som jag bl a kände igår,
de va därför jag började gråta..
jag kom ihåg.
de kändes som om det va föreställnings tider igen!
även om inte alla var där kändes det som då,
helt underbart!
Tack att ni finns!

Nu kanske jag måste gå och fixa i ordning mej lite  ;P
sitter i nattlinne och morgonrock ^^
och morgonfrisyren är på topp^^

Men kom jättegärna på konsert ikväll!
22.00 i Stalpets sommarkyrka! :)
kommer bli en svängig konsert :D
med massa goa låtar :)

Gud välsigne er!

Puss och kram!

// Fia







Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0