Gårdagen:)

hej på er folket! :)

Min dag igår va ändå helt okej,
solen sken,
jag och syrran hade de gött,
de va liksom.. gött :)
Men mina känslor ställer till det för mej..
kan bara inte släppa allt, och de börjar bli sjuuukt jobbigt.
men men, antar att sånt e livet :3

Igår kväll så gick jag och min kära kompis magda ut på promenad i solnedgången,
mycket trevligt måste jag säga! :)
Va på den (enligt mej) vackraste platsen i hela aneby, eller de ligger inte helt "i" aneby,
typ lite utanför,
men det är där man ser solnedgången bäst i alla fall :D
De va så galet vackert!
Himlen va orange, rosa, lila, gul och röd, någon slags blandning av dom..
och vi gick där och bara snackade liksom, som man gör me tjejkompisar :)
Tack att du finns magda, och tack för en go promenad :D
Här kommer en liten bil på oss två.. :)


fast där hade vi lekt lite me smink som ni kanske ser^^
de kan man också göra, alltid kul ^^
inte världens bästa bild, men ändå ;)

idag hoppas jag att få en bra dag.. är typ en grej ja måste göra.. om jag kan de..
Men de får ni inte veta så de va onödig info ^^
Men, idag skiner solen iaf:)
Hoppas ni får en go dag och lova mej att inte va inomhus hela dan! ;)

Gud välsigne er :)

Puss!

//Fia





Kommentarer
Magda

naaaw du är bästast i världen Fiah älskar dig <3<3<3<3<3

2011-04-21 @ 19:37:41


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0