PÅSK! :D

hej på er! :D

Vet ni...?

JESUS HAR UPPSTÅTT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Har varit på världens påskfest i Huskvarna-Kungsporten sen i torsdags,
Tre Dagar 2011! :)

Kan inte säga mer än två ord: AS GÖTT! ^^

as goa konserter, UNDERBARA människor, otroligt freakin' awesome möten,
allt va helt enkelt AS GÖTT! ^^

Gud va där, kände verkligen hans närvaro, och har också kommit på en sak..
För några år sen började jag ta min kristna tro på allvar,
jag insåg verkligen att det inte bara var ord som stod i bibeln,
jag började fatta vem Gud var.
Jag ville ta steget och följa Jesus,
jag insåg att Han va AWESOME och
Han blev min ledare.
Han är mitt ljus, mitt hopp, min HERRE!
Kunde knappt sjunga lovsång igår på morgonmötet för att
jag grät så mycket, blev så berörd!
Insåg på nytt att Han verkligen dog för våra synder,
Han plågades för vår skull!
VÅR SKULL!
För att våra synder ska bli förlåtna!
För att vi skulle bli frälsta!
Frälsningen är gratis, men den kostade Jesus livet..<3
Hörde en bra sak på en predikan på tre dagar,
"Han kom för att betala en skuld Han inte var skyldig,
för att vi hade en skuld vi inte kunde betala."
När jag hörde de fick ja värsta "aha" upplevelsen,
de slog till mej kan man säga^^
Ja vet att man brukar skria "de slog mej"
men de slog verkligen TILL!
I mitt hjärta!
nästan så ja hoppade till, GUD är på riktigt.
Jesus DOG för oss!
JAG HAR BEVIS!!!!

Plus att de fanns så galet goa männiksor på Tre Dagar,
man såg faktiskt i ögonen att alla hade samma längtan!
Gud välsigne er alla :)

Ett av banden som lirade på tre dagar va Hansam,
kan inte säga mer än AWESOME :D
Dom e sjöen as grymma!
va bara tvugen att köpa denna efteråt:

Hansam tröja:)
snygg eller vaad? :D




GRYMMA VA?!!
Där har ni en liten uppfattning om min musiksmak...:)
Fast den e galet blandad^^

men nu ska ja nog dra ut på fotorunda känner jag! ;)
Päronen köpte ny kamera igår efter att våra två fungerande kameror blev stulna i Sthlm,
så ÄNTLIGEN ska ja få ta lite kort igen :D <3

Vädret är fint,  Jesus är med mej, livet är underbart,
kan en dag bli bättre?!
svar: tveeksamt! ;)

Ha en otroligt bra dag folket! :)

Gud välsign er,
och kom ihåg,
JESUS ÄR UPPSTÅNDEN! <3

PUSS! :*

// Fia









Kommentarer
Emmelie i Kollektivet

WOW! Otroligt uppmuntrande att läsa! Jag fick också möta Gud under helgen. Blev så glad och fick rysningar när jag läste det du skriver. Jag håller med till HUNDRA procent. JESUS ÄR PÅ RIKTIGT! Fortsätt skriv om din tro. En sak till har jag nämligen blivit övertygad om denna helgen: Vittnesbörd berör - så fortsätt berätta för folk vad Gud gör i ditt liv, även om det inte verkar som om folk lyssnar! Kram

2011-04-26 @ 16:42:03


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0