Veckan! :D

Hejsan på er :D

Min vecka har varit rättså go ändå;)
Har haft prao, praoat som musiklärare i eksjö/hult/mariannelund (med samma lärare om ni undrar^^)
aaas gött^^
Lite kul att alla ja praoade hos trodde jag aningen gick på gymnasiet eller va vikarieXD
och jag va typ lika gammal som dom.. :)
aaas gött^^
De som e lite surt däremot är att jag har fått väääärldens jobbigaste förkylning-.-
usch :(
men men sånt e livet liksomXD

Dagen idag har varit as go, va på 19.07 igår till runt tolv tiden,
pallade inte stanna så länge eftersom att ja skulle till Ralle denna morgon på aktion:)
as mysigt för övrigt! ;D ville ha en cykel som fanns där egentligen.. men hade ingen lust att bjuda mer än 500 för den;) en gammeldags damcykel, as charmig^^ men de va ngn annan som va beredd att ge 600 för den så jaja, de får bli en annan cykel^^

hoppas ni mår bra iaf :)
Även om man är sjuk och känner sig typ.. nere så måste man komma ihåg en grej..
få inta andra att må sämre än dej bara för att du mår skit.
"Keep smiling through the rain" ;) <3
Tyckte ja va galet bra sagt! :D

Nu ska jag ha myspystjejkväll med systern och mamma :)
Pappa är i Örebro, medans vi 3 är hemma och ska mysa med lite av varje;)
Kanske lite amnikyr och en bra kärlekskomedi blandat med godis och skratt! :D
Låter inte helt fel enligt mej ;)

Ha en bra helg människor! :D

Gud välsigne er:)

Pussssss :*

// Fia




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0