SNÖ!

Hejsan hoppsan folk!

nu sitter jag i plugget,
har inget att göra fram till klockan ett och är själv här i min klass^^
Var och praoade i Göteborg v. 46 och resten av klassen praoar denna veckan om ni undrar varför jag är själv;)
Vaknade i morse av att mor min kom in och viskade att jag skulle kolla ut genom fönstret,
eller snarare, hon sa "Sofia, Gud har hört din bön, kolla ut!"
amen alltså! där va ett snöklätt landskap ska ni veta! ;)

min dag har inte varit så stressig precis..
pulsade på de vitklädda gatorna genom Aneby mot skolan,
sen har jag haft idrott, fiol lektion och syslöjd och ganska långa raster,
så jag slappar hela veckan i plugget kan man säga!

på torsdag ska jag på "Marching for life" som säkert kommer bli otroligt grymt!
Min syrra är med i kören och så är det med lite artister och folk som har en konsert
i förmån för barn i världen, och de samlar in pengar till dem.
kommer nog bli hur grymt som helst!

jaa, vet inte riktigt vad jag ska skriva mer..
ska plugga lite so och engelska och så snart,
inte det roligaste, men jag kommer nog få mycket gjort nu när jag är själv
så det är ju i alla fall gött!

ha de gött folk!

Blessings!



"När gården snöat över
och marken blivit vit
då vet du att jag drömmer
jag drömmer dig hit"

-"snö" av Laleh, en av mina största idoler,
hennes låtar är så sjukt grymma! :)



julbild från förra året, mys!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0