Alla-<3-dag! :D <33

Hej på er! :D <3
Och glad alla-<3-dag! :D <333

Är as glad idag! ^^ vet inte varför men de e jag! :D <33
Har just satt in en plåt me muffins i ugnen som jag och systra mi gjort;) <3
Blev misslyckat först, men Delhags fixar allt! ^^ <3
så nu blir nog allt bra:)<3
dom e AAAAS STORA! XD <3
ser goda ut förövrigt:)

Snart kommer bästaste Emma hit och då blirre aaaas kul! :D <3
kmr bli bäst! underbara hon ska sova över här tills imon och så ska vi dra och shoppa imon(Y) :D<3
FETT NICE! :D <33

men för övrig känner ja mej väldigt överdrivet singel:3
Alla hjärtans dag.. har lyssnat på kärlekslåtar typ hela morgonen..
okej ja tänker bara på en person hela tin.. men med lite sorg i blicken kan man säga..
kmr aldrig bli som ja tänker, och de vet jag nästan helt säkert..

men ja hittar nog någon...någonstans...en dag...
om ja inte redan har gjort det.. men de tror jag inte... eller jag vet inte..

men men, jag är glad för alla andras skull och för att Emma ska komma hit :) <3

ska sluta tänka på att jag är ensam, för ingen är ensam.. ingen människa är ensam.

Snön faller ner utanför.. konstigt nog blir jag inte arg för det..
jag brukar bli det för att jag vill ha vår, men det ser så vackert ut..
Ett landskap klätt i vitt, en himmel som e blå/grå och en flicka som e ensam..

men jag ska försöka glädja mej ändå.. för jag är glad.
så fort jag häär en anonyms namn..
jag får fortsätta fantisera..

ha en bra alla-<3-dag iaf:)<33

Pusshej! :* <3

Gud välsigne er:) <3






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0