...Beautiful...

Bethany Dillon – Beautiful (Acoustic Version For Beautiful Sessions Album Version)


"Beautiful"

I was so unique
Now I feel skin deep
I count on the make-up to cover it all
Crying myself to sleep cause I cannot keep their attention
I thought I could be strong
But it's killing me

Does someone hear my cry?
I'm dying for new life

[Chorus]
I want to be beautiful
Make you stand in awe
Look inside my heart,
and be amazed
I want to hear you say
Who I am is quite enough
Just want to be worthy of love
And beautiful

Sometimes I wish I was someone other than me
Fighting to make the mirror happy
Trying to find whatever is missing
Won't you help me back to glory

[Chorus]

You make me beautiful
You make me stand in awe
You step inside my heart, and I am amazed
I love to hear You say
Who I am is quite enough
You make me worthy of love and beautiful




Galet fin låt.. :') <3
har haft den i huvet sen ja lyssnade på den igår, den e så otroligt vacker!
Hon som sjunger skrev den när hon var 15 år... det var då hon gav ut sin debut-CD där bl.a. den låten är med..

Nu vet ni hur ja kände mej för ett tag sen..
känns som om massa texter och låtar kommer upp typ hela tin som beskriver hur jag kände mej förut..

Tack gode Gud för att du tog upp mej till ljuset igen..<3

sitter och lyssnar på typ UNDERBAR musik just nu..

t.ex. som denna:

Glee Cast – What I Did For Love (Glee Cast Version)

Glee asså, så galet bra ärom! ;D <3

sitter och tänker...
...tänker på FÖR djupa saker för en 15 åring...
Haha man kan ju gissa vad jag tänker på och då kommer bara ett ord fram till mina läppar,
och jag viskar det tyst för mej själv...

....kärlek....

Känner att jag måste sluta tänka så mkt på just DET..

De gör mej bara typ bekymrad..
eftersom att jag inte har ngn..

Men Jesus hjälper, och löser precis allt.
Så han hjälper mej i det fallet också..

Nu måste jag sluta skriva innan jag går in på för mkt som jag känner....
Jag mår bra, men ändå dåligt liksom..

Men de bli nog bra :)

Tack att du läser, och Gud välsigne dej:)

// Fia :)








Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0