Blandade känslor...

Lite blandade känslor känner jag..
Jag är glad men ändå ledsen..
jag är obekymrad men ändå bekymrad..
ja m¨r bra, men ändå dåligt...
vet inte hur jag mår längre..
Massa grejer från "förr" som dyker upp i huvet på mej..
..ja undrar nästan hur jag själv mår:3

Är orolig för en kompis...
..kan inte göra så mkt åt det..

våren är påväg...
och jaa..
massa grejer händer hela tin..

konflikter,
bra saker,
sorgliga saker..

allt händer på samma dag..

Morfar, jag saknar dej..<3
Jag saknar ditt leende och allt som hade me dej och göra..
Kom tillbaka..!<3

Jag behöver snacka me ngn känner jag..
de e för mycket.

Men en rolig grej som har hänt är att jag fått en, eller egentligen två roller i Livskraftarnas musikal:)<3
Spelar en professor som är expert i grekisk mytologi.. XD kanske inte den mest passande rollen, men det bli en rolig utmaning! :)
plus att jag spelar en 15 årig tjej som är självmordsbenägen och blir slagen av sin pappa..
Visst låter det hemskt?!
men de ska bli kul :)

Jaa.. blandade känslor som sagt!

ska dra till plugget snart..

harre bra! :)

Gud välsigne er:)<3

Puss!

// Fia;)



Kommentarer
Hanna

SOFIA! Du vet att du kan prata med mig om allt och jag lovar att inte berätt för någon! Du behöver inte det men nu vet du iallafall att jag finns här för dig!

Hoppas skoldagen varit bra.. Saknar dig <3

från sjuklingen Hanna ;D <3

2011-02-08 @ 13:54:52


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0