Drömmar...bara drömmar...eller?


Sitter här och dagdrömmer lite...
Fatta om jag en dag blev professionell musikal artist?!
De är bara drömmar, jag vet, men tänk ändå hur coolt det skulle varit!
När ja va me i Peter Pan så fick jag ju snacka med Piers Chater Robinson..
En professionell regissör och författare (har skrivit musikalen Peter Pan bl.a.) och de verkade som om han tyckte jag hade en chans..
Alla har en chans till att uppnå sina drömmar, men är jag redo att ta den?
Om jag börjar kämpa NU så kanske jag en dag når mitt mål?
Jag vet inte men om jag fick stå på ngn stor scen i Sverige och vara med i en professionell uppsättning av en musikal,
då har min dröm slått in.
Jag är bara ett barn. Jag vet.
Ett barn i Guds hand.
Och jag är redo att gå de vägar Han visar mej.
men om Han inte tänkt att använda mej inom musikalvärlden, varför har han lagt intresset i mina tankar?

"Something has changed within me
Something is not the same
I'm through with playing by the rules
Of someone else's game
Too late for second-guessing
Too late to go back to sleep
It's time to trust my instincts
Close my eyes: and leap!

It's time to try
Defying gravity
I think I'll try
Defying gravity
And you can't pull me down!"

Jaa.... jag är beredd för utmaningar.
jag är beredd att kämpa.
Jag är beredd.
Beredd.
Kämpa.
Blod, svett och tårar, ja vet..
är det värt det?

Om det är Guds vilja så..JA! SJÄLVKLART!

Detta är min dröm.. att bli professionell skådespelare/musikalartist.

Jag tror jag är redo att kämpa.
När chansen kommer tro jag att jag är beredd att  ta den.
fast jag vet inte om jag har en chans, men vad har man att förlora?!
Om man inte ens försöker, det är DÅ man har förlorat.

Jaa... vi får väl se;)

Pusshej på er som läser! ;) <3

Gud välsigne er! <3

Den som vill göra verklighet av sina drömmar måste vara vaken.. tänk på de;)

Puss på er finingar! ;D <33

//Fia:)






Kommentarer
Julia♥

KLart som sjutton att du kommer lyckas! DU ÄR GRYM!!! ♥ :*

2011-02-15 @ 11:46:19
URL: http://giirlshine.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0