En go kväll:)

Jaa.. en rättså chill dag kan man säga..
utom att jag har haft ont i huvudet HELA dan så har den varit helt okej:)
Avslutar dagen med lite replik-rep med Hanna:) och sen drog vi till 19.07:)
Där va de typ gött häng, biljard, snack, skratt, andakt och typ allt som har me 19.07 att göra helt enkelt^^
De e de goaste sättet att avsluta en vecka tror jag allt;)<3

De e alltid så gött, för även om vi inte va så många (typ 20-30 st) så är de ändå alltid mysigt eftersom att man vet på ett ugnefär vilka som kommer och de flesta är liksom goa människor så då blir de mysig stämning;)

Vet inte varför men jag har "firework" med Katy Perry i huvet.. har haft de ett tag nu XD
De e en bra låt enligt mej^^ okej, den kommer vara vääärsta uttjatad snart, men den e go ändå..
men sånna låtar borde man egentligen lyssna SÖNDER när dom e hits, för sen kommer man inte lyssna på dom längre, så ja får la lyssna påXD
Har väldigt udda musikstil känner jag..
Det är allt ifrån Lifehouse, Katy Perry, Planetshakers till typ Movits!,
Elefant, Joakim&Joel och så vidare.. ^^
Haha väääldigt blandad men de e la göttXD
Ni får gärna komma med musiktips till mej, de tar jag gärna emot;D <3

Här e låten btw;)
Katy Perry – Firework

Nae, nu ska jag bege mej till "drömmarnas värld" ;) och man får hoppas att ja möter min "prins" ;) <3

Hade bäst sköningar! :D

Gud välsigne er:)

Det blev inte ett sååå långt blogginlägg, men de klarar ni nog avXD

Puss!

// Fia :)












Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0