Galet orolig...

Ja e så galet orolig...
varför kan jag inte säga,
men ni kan bäl hjälpa mej att be för en kompis till mej?
hon mår typ skit just nu, och jag blir bara ,mer och mer orolig!
vet inte vad jag ska göra! :'(
Ber regelbundet att hon ska må bra.. men de går bara inte att få fram ett ord!
Har en stor klump inm mej, hon mår så dåligt :'/
JESUS!! HJÄLP!!!!!!!!!!!!!!!
Detta e helt sick..
trodde inte detta kunde hända ngn av mina kompisar.
..men de kunde det tydligen..
asså hjälp..
ja mår skit av detta! :( <3

men ikväll äre Omega.. ska fråga om nåra kan hjälpa mej att be för detta,
för de e allvarligt! :( <3

Ja bara skakar när jag skriver detta..
hon betyder så mkt för mej!
och nu är hon kanske sjuk!
en allvarlig sjukdom..
Jesus, du är den enda som kan hjälpa henne.. HJÄLP HENNE! :'( <3

Omega kommer bli fett :)
men när jag har detta inom mej så vet jag inte hur de kmr bli..

Ska öva lovsång hela dan tills 20.00 ikväll då Omega börjar (Y)

Droppa förbi vettja! :)<33
Kmr bli awesome:D

Men som sagt.. hjälp mej att be...

Ha en bra dag! :)

De kmr jag ha iaf ;)<3

Gud välsigne dej :)<3

Puss!

// Fia




Kommentarer
Linn<3

Jag kommer be jättemycket i dag! <3

hon MÅSTE förstå detta!! <3 :'( <3

Älskar henne! Min älskade kompis får inte bli så sjuk!! <3 JESUS! Hjälp mig!! <3

2011-02-05 @ 13:16:07


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0