Snorunge nr 1 XP

Haha mitt nya namn för dagen är snorunge nr 1! XD
E så galet förkyld :3
Men jag e glad ändå^^
Varför ska man va sur för en förkylning liksom?! Galet onödigt!
Vet inte hur denna dag bli, men den består nog av snorande, näsdukar, medecin, piano, Hanna<3, mat och MUSIK! XD <3
Där har ni min dag^^
Musik gör min dag kan man säga;)
Hur skulle världen se ut utan musik?
När ja satt i mitt rum igår kväll och bara tänkte så kom jag på:
Gud la mina intressen i mej för att jag ska göra det i Hans namn.
*Varje gång jag sjunger gör jag det i Hans namn.
*Varje gång jag agerar gör jag det i Hans namn.
*Varje gång jag dansar gör jag det i Hans namn!

Varje gång jag gör nÅGONTING har jag Gud med i mina tankar och det hjälper mej genom varje dag.

fattar egentligen inte hur man klarar en enda dag utan Gud?!
Någon som kan svara på det?
För om man tänker efter så lever inte någon utan Gud en sekund, för han är överallt hela tiden!


Bara så ni vet.. om ni är nere-Lyssna på musik!
de gör en mkt gladare! :D
De e min medecin^^
MUSIK!<3

Det sista jag vill skriva i detta blogginlägg som blev helt sjukt randome är detta:

"It's amazing
How you can speak
Right to my heart
Without saying a word,
You can light up the dark
Try as I may
I could never explain
What I hear when
You don't say a thing"

...You say it best, when you say nothing at all...

Gud välsigne er<3

// Fia






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0