Stockholm :P

Kom hem från h-staden igår där jag spenderat fre-sön :) <3
På fredagen var jag på musikalen Romeo ovh Julia, HELT FANTASTISKT!
SE DEN! ETT TIPS BARA! :D <3
Galet underbart! Fantastiska skådespelare och allt va helt enkelt underbart!
Slutet var verkligen as sorgligt men de e liksom en del av Romeo och Julia.. <3



Sen väntade lördagen med en heldag i stockholm, d.v.s. vi va på museum, och så åkte vi SkyView som är en slags utsiktsgrejsimojs ovanpå/utanpå globen:)


Såhär ser de utXD
De va faktiskt jättekul, bästa utsikten asså^^
så om ni vill ha utsikt över stockholm så åk SkyView;)

Tyvärr så hade vi inte nåra kameror, eftersom att vi blev av me dom på hotellet,
någon stal dom, och de va lite surt kan man säga.. :(

Men vi va ändå glada, de kunde ju varit värre liksom.. ;)

Man får aldrig sluta vara positiv! :P

har hängt mycket med underbara släktingar i sthlm/ekerö också :)
Alltid lika kul att träffa släkten:D <3

Men nu ska jag snart dra till plugget.. :/

Men innan jag drar så ska ja skriva en sak jag satt och tänkte på igår..

Tänk dej att du går på en skör lina mellan två platåer,
Du är väldigt duktig på att hålla balansen men plötsligt ser du en man komma mot dej från motsatt håll.
Det är Jesus.
Vad skulle du göra?
Skulle du vända om och föla honom?
Eller skulle du försöka ta dej förbi och gå din egen väg?
Både du och jag vet att du säkert skulle falla om du försökte gå din egen väg,
så varför inte vända om och gå med Jesus?
Du väljer själv, men jag föresdrar att vända mej till Jesus och gå efter honom för jag vet att jag skulle falla utan Honom som visar vägen.
Han visar vägen, jag följer. Vad väljer du?

Gud välsigne er! <3

Puss!

// Fia






Kommentarer
Erika

Hej!



Kom av en händelse till din blogg och har suttit och läst den senaste stunden det som du skrivit här. Vill bara säga att jag beundrar din styrka :) Det är få som verkligen vågar leva ut sin tro så som du gör och det känns så härligt när man läser om hur du förlitar dig helt på Jesus! <3



Det är så lätt att tänka att man är liten och att andra människor lätt kan se ner på en på grund av ens ålder (vet inte om du haft problem med det) men jag kan själv lätt känna och tänka att man behöver ha dessa titlar och allt för att man ska "räknas med". Man anses för liten för att känna, förstå och säga vissa saker. Tror du förstår vad jag menar :)

Brukar i alla fall bara tänka på det som Gud säger i bibeln, "tro aldrig att du är för ung, utan gå dit jag visar dig och berätta det jag ber dig berätta".(jag har för tillfället ingen bibel i handen, men det står så på ett liknande sätt ;) )



Vill bara återigen säga att mycket av det du skriver i din blogg verkligen fick mig att inse saker som jag glömt bort på grund av så mycket världsliga ting (lite som i det klipp som finns upp lagt :) )



Gud välsigne dig och fortsätt blogga på :)

Ingenting är omöjligt, glöm inte det och speciellt inte när man har Jesus med sig :)

2011-02-21 @ 16:43:20


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0