VILKEN DAAAAAGXD

Jaa.. VILKEN DAG! XD <3
Har "tågluffat" lite me min fina emma som har gjort min mån/tis till as bra dagar!
Diggar dej sötan! :D <3<3
Tågluffat betyder enligt oss:
Fört gå på fel tåg så man åker åt fel håll.. skulle till tranås, fick gå av i NÄSSJÖ XD
Därifrån skulle vi tagit ett annat tåg, vilket vi missade och fick vänta en timma^^
Sen kom vi på rätt tåg till tranås(Y) och chillade lite i det mysiga samhället;)
Sen tog vi tåg hem till lilla Aneby igen=)
Haha, sikken dag;D

Igår däremot va de myskväll/ till 100%! :D
Först åt vi mysmiddag me kykling och potatisgratäng och de fanns lite dekorationer med rosa ljus och rosa servetter och alla<3dags tema het enkelt, kan de bli bättre mysmiddag?!^^
sen vängtade Godis, Chips, Läsk, Hanna, Emma, Alla<3dag och "Notting Hill" bättre avslutning på alla<3dag finns nog inte ;) <3

Nu är jag helt slut efter två fina dagar :D
Sitter och snorar och vill bli av me min hemska förkylning, men ja kämpar på;)
De fins ändå folk som muntrar upp mej och de e ja glad för:)
Nu ska ja ta en semla och sen ska ja tända alla små stearinljus i mitt rum och bara sitta och tänka och be... låter väl mysigt?<3

Harre bäst!

Gud välsigne er!<3

Puss och kram från Fia:)






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0