Denna dag :D

Tjossan på er! :D

Idag har jag haft en toppen dag där jag bara har träffat härliga människor! :D
Åt mat med Alexander, Elin, Annie och Becca på Golden Thai i eksjö,
vilket var jättegott, tips om restaurang i eksjö! ;) <3
åhh, det var så kul att träffa dom igen! :D
just nu sitter jag och lyssnar på den vackraste låt jag vet
som verkligen bara får mej på goda tankar,
eller får mej att gråta när jag behöver det..
hoppas du också har en sån låt,
det är så värt!

Har som sagt haft en toppedag,
kikade förbi på Bröderna Lejonhjärta på Eksjö Camping också,
alltid lika trevligt att träffa ännu fler kulturekare! :D

Jag har i allafall haft en toppendag,
och imorgon börjar jag jobba -.-
som gatumusikant, så det är rätt värt, men ändå ;)

Kommer nog gå bra,
hoppas ni haft en bra dag och får en bra morgondag :)

Gud välsigne dej! :D


ska nu dra och kolla på film med min underbara syster Hanna,
världens bästa syster, hon e awesome, här är en bild på henne och mej i våra Ziperaller ^^
megamyys! :D

Pussisssaaaar! :*

// Fia;)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0