Örserum! :D

Hej på er alla glada människor! :)

Idag har jag gått en mysig långpromenad med min kära vän Magda :D
mycket tjejsnack blev det allt, det är så det ska vara^^
och så har jag packat och städat och lite så ;)
har haft en mysig dag i alla fall! :)

Nu strax så ska hela familjen iväg mot Örserum och bo där tills på måndag ;)
kommer bli kanon mysigt! :D
brukar hyra missionshuset där med släkten på mammas sida,
det är en del av sommarlovet att va där,
det är så mysigt! :D

Nu har vi snart packat klart,
och alla är sådär småstressade,
men sen när vi satt oss i bilen blir ju alltid stämningen bättre,
så jag längtar tills då x)

Nu kommer jag nog inte skriva på ett tag,
så ni får ha de gött nu och sola och ät glass! :)

Skriver kanske snart igen.. vi får se xD

Gud välsigne er! :)

Puss!

// Fia och syster Hanna (hannadelhag.blogg.se)





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0