when somebody loved me-Toy Story 2



Så söt låt,
blir nästan lite tårögd :')
ni kanske tycker jag är fjantig som lägger upp en låt från Toy Story? ^^
jag tycker att denna låt är en av många vackra disneylåtar,
love it :)

och jag tycker den stämmer..

When somebody loved me
everything was beautiful
every hour we spent together
lives within my heart...<3

Texten betyder något för mej,
den är så fin :)

längtar ihjääääl mej tills imorron!! :D
Då ska jag träffa nåra av mina favoriiiiter i eksjö!!!!! :D
Åhh va jag har saknat er fina ni! :* <333

I e.m. ska vi dra till Vineyard,
där jag får träffa mina syskon därifrån :D
UNDERBART!

Kan de bli bättre eller??? ;D <33

just nu sitter jag och har typ gråten i halsen för att jag är så glad ^^
hjälp x)

haha hoppas ni får en galet bra dag!! :D

Gud välsigne er :) <33

Puss! ;*

//Fia :)


myskobild, men tyckte den va flummig så ja va tvugen att ladda upp den ^^)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0