4 Juni :D

Tja på er!

Blir ett kort blogginlägg idag :)
Idag är det 4 Juni, vilket betyder att min älskade syster fyller år :D
ser fram emot en mysig dag med släkten och sen ikväll väntar sista cabaré företällningen,
lite tråkigt att det är slut när man just kommit in i allt,
men sånt e livet^^
Kan inte fatta att min syrra fyller 17 år,
hon har blivit så stor min lilla storasyster :')
älskar dej Hanna, du är världens bästa syster <33

Detta kommer bli en as bra dag känns det som:
solen skiner,
cabaré-frisyren är fixad,
humöret är på topp,
Hanna gillade min present till henne,
snart kommer kusinerna,
sen bär det av mot konserthuset för cabaré.
Kan dagen bli bättre?!
svar: Nej.
Hoppas ni får en lika bra dag som oss :)

Kan inte skriva mer nu,
måste hjälpa till att fixa det sista här i huset innan kusinerna kommer^^

Gud välsigne er! :D

Pusss!

// Fia :)







Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0