Dancing through liiiiiife :D

Tjossan! :D

hur har ni det i "sommar vädret"? :)
Hoppas ni har de fett grymt och har bättre väder än oss^^
Vi har typ regn och mulet :3 har haft de nåra dar iaf,
igår va de fint ^^
De skiftar lite, men aja, i alla fall XD
mitt liv rullar på,
som vanligt ;)
har just stått och strukit massa kläder och haft HÖG musikalmusik i öronen i några timmar :)
Är konstigt nog helt borta nu -.-
fett trött, men musiken håller mej vaken^^
Längtar till höstlovet :3
Då ska jag gå på musikaaaaaal :D

Har just fikat lite och sitter nu och tänker igenom sommaren..
har fullt upp hela tin ;o

Taggar midsommarkonferens på Ralle nu :D
kommer bli awesome :D

sitter som sagt och lyssnar på musikalmusik,
kan inte säga annat än..
JAG ÄLSKAR DEEEEET! :D
man blir så GLAD!:D:D:D
Ni som också älskar musikaler antar jag förstår hur jag menar ^^
när man är lite halvt nere, så slår man på en såndär musikallåt som man bara njuter av,
de e hur gött som helst!!
Man bara smälter :3

At the moment,
I AM DANCING THROUGH LIFE! :D

Gud är med mej, och jag känner det!
jag är glad,
kan livet kännas lättare just nu? :D
..Okej, ja de kan det ^^
men whatevvaaaaa XD
Jag är iaf glad!
och det är ju gött att va glad :)

nu måste minnsan den lilla glada Sofia sova^^
Ha det bäst :)

Gud välsigne er :) <33

Pusssss!

Glöm inte!!
DU är värdefull :)<3

// Fia ;)


va och plockade liljekonvalj med mamma en kväll,
vackert väder, sommar och mycket blommor,
kan det bli bättre? :D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0