Happyface :D



Haha man kan inte vbli sur av detta klippet direkt XD
Så fjantigt, men ändå så fett gulligt XD
haha idag är jag faktiskt ovanligt glad! :)
Har kommit på vad som gör mej glad,
och det finns fler anledningar till att vara glad än ledsen enligt mej :)
okej, världen är ganska svart på vissa ställen,
men även om allt är mörkt så kommer så småning om molnen dra förbi,
och solen tittar förbi igen:)

"Det blir säkert sol imorron,
och jag tror den lyser nu imorron just på mig.
Då lyser en sol på torgen,
och på hus och gator då går sorgen bort till sig!
För när allting är svart och natt och hopplöst
ja, då sticker jag opp och hoppas att
det blir säkert sol imorron,
jag har många frågor men imorron får jag svar!"




Lyssna på denna låten och lyssna på texten.
den kommer från en musikal som heter Annie,
jag var med i den 08/09 i eksjö :)
Den handlar om en liten föräldralös flicka som bor på barnhem,
som helst av allt i hela världen vill hitta sina föräldrar.
Denna sången sjunger hon för sig själv för att få hopp om en bra morgondag,
och de tycker jag vi också behöver ibland.
Ha hopp.
4 bokstäver som kan betyda en hel värld för en del personer,
HOPP.
alla behöver vi ha hopp för att kunna leva,
annars ser ju världen bara hopplös ut,
allt blir mörkt,
ingen har hopp om ett ljus som kanske kommer,
alla bara tycker allt är hopplöst,
vilken rolig värld... not:P
Alla behöver vi hopp,
hopp om en morgondag!
Hopp gör mej glad.
Jesus är mitt hopp.
alla runt omkring mej ger mej också hopp:)
Eftersom att hoppet ger mej glädje, ska jag inte ignorera hoppet!
Utan jag tar åt mej hoppet, fylls av det, blir hoppfull^^
Fylls även av glädje,
det är därför detta inlägget heter "Happyface :D"
jag är glad.
Jag har hopp.
PLUS ATT SOMMARLOVET 2011 JUST HAR BÖRJAT!
VARFÖR VARA SUR?!!
JAG TAGGAR ALLA LÄGER OCH ATT HÄNGA MED KOMPISAR! :D
kommer bli världens bästa sommarlov :D
Det har jag hopp om ;)

ha en fortsatt bra dag! :D
och om du är sur/ledsen/arg/trött, kolla på klippet längst upp i detta inlägget ;)
Tack för mej idag! :D

Gud välsigne er! :)

Pusss!


// Fia ;)




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0