I'm walking on sunshine..

heeeyyy :)

Livet är bra konstigt tycker jag...
det var en gåva till oss från Gud,
och vad gjorde vi med livet?
vissa hatar livet,
för att de inte fått se vad gåvan innehåller.
De har bara hållt livet i sina händer som ett inslaget paket,
utan att öppna det.
utan att utnyttja livet, fånga dagen och göra sitt liv till ett äventyr.
istället tycker vissa människor att livet är svart,
livet är mörkt, man ser "aldrig" ljuset.
men till er som tycker så säger jag bara:
öppna paketet, ta vara på livet och se vad det har att erbjuda!
Alla behöver vi få leva livet,
och njuta av det!
Gud gav oss inte livet för att vi skulle må skit och tycka synd
om oss själva när vi sitter instängda i våra rum och tycker livet är surt,
Han gav oss livet för att Han älskar oss och vill att vi ska få uppleva ett sjukt gött liv.
MEN, vi människor, vi fattar inte vad ett liv är.
Krig uppkommer, mord, allt sånt där,
asså, jag fattar inte? vad händer med världen? vad händer med livet?
vad händer oss människor?
Jo, vi låter mörkret ta mer plats än ljuset.
och varför gör vi det?
Ljuset bländar en,
men ljuset gör livet värt att leva.
Gud är ljus, inget mörker finns i Honom.
Så släpp in lite ljus i era liv,
vill du leva livet?
leva med ljuset som leder dej rätt även på mörka platser?
Leva ett liv med ÄVENTYR!
Vill du de?
gör som mej: Pick Jesus :D
livet får mer ljus :)
visst, jag upplever också sånnadär stunder som verkligen känns SKIT,
men då ber jag, och ljuset syns igen..
ville bara säga de..
I'm walking on sunshine:)

just nu vill jag egentlgen bara lyssna på tystnaden..
men det går inte..
inte i detta huset..
tror egentligen jag behöver vara lite själv,
ta en promenad själv i solnedgången och bara.. andas.
Leva.
bara vara..
kom just på.. va gött de låter!
ska nog ta en promenad :)
ha en fortsatt trevlig dag hörrni :D

Gud välsigne er,
och ta vara på livet :)

Pussss :*

// Fia:D


lunch ute i det gröna, det är sommar gottfolk :D <33333


Kommentarer
Moa Sandberg

åh sofia !

om hela världen tänkte som du, så skulle inget ont finnas!

när jag läste det där, fick du mig att inse ngt, livet är bara vad man själv gör med det.. om man säger att det är mörkt och så, så har man gett upp.., om man VILL leva ett bra liv, så är det ju klart man ska kämpa !

tack för ett fint inlägg, och tack för du fick mig att inse ! :) ♡

2011-06-12 @ 15:44:35
URL: http://ttwip.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0