Sommarjobb på g :D

Tjoho :D

Hoppas det är bra med er :)
Har fått reda på att jag har fått sommarjobb, så jag är fett glad :D
Ska gå runt och lira på Anebys gator och torg ^^
Mysigt,
gatumusikant :D
Kommer blir världens bästa sommarlov:D
Läger med härliga människor,
Semester med familjen,
och sommarjobb med galet goa människor :D

Sommarlovet har haft en väldigt bra start :)
måndag:
chill-dag, sen på kvällen:
Spel,
Twilight maraton,
Mysiga människor,
Gott att äta.
En perfekt kväll helt enkelt :D <3

Sen igår så hängde jag med syrran på dagen,
sen på kvällen en filmkväll till :D
Lika mysig den :D
Dock inte lika lång eftersom det inte var ett film maraton ^^
men det var en go kväll det med :)<3

Idag väntar sommarjobbs utbildning! :D
Vad nu det ska innebära.. men det visar sej antagligen ^^

Imorgon ska jag och en kompis träffa en annan kompis i Jkpg ;D
kommer nog bli en bra dag:)

så var min start på sommarlovet,
de låter som en bra start,
och det är det.
Men jag har även börjat tänka för mycket igen..
det är lite surt,
för det är jag en expert på!
Tänker för mycket på
"hur hade varit om det där inte gått helt fel"
och "varför gjorde jag så den gången.?"  etc. etc.
Antar att alla sitter och tänker såhär ibland,
det är jobbigt..
För jag mår inte så bra av det..
Men varje gång jag känner att jag tänker för mycket
sätter jag mej framför pianot och spelar en bra låt,
som betyder något för just mej.
Jag kände att när jag vaknade i morse så tänkte jag direkt på en grej jag måste göra,
men jag känner att jag inte har styrkan att göra det..
Jag vet att Gud kommer hjälpa mej,
och bära mej genom detta,
det gör Han redan.
Så varför vara orolig?
Min Pappa är KUNG.
Jag får vara barn till KUngarnas Kung,
varför ska man då vara ledsen?!
Nae, om man känner sej nere så får man be och se. B & C :)
Hoppas något av detta får er att fatta något av det jag sitter och tänker på just nu,
Han bär oss när det är svårt.
Det är inte alltid man känner det men det gör han i alla fall.
Ibland vågar man inte acceptera det,
man låter sej inte bäras,
även om man behöver det.
Ni vet hur det är att hålla t.ex. en kanin,
vissa kaniner sprattlar och vill absolut inte hållas,
precis så är det med oss människor också.
Vissa av oss vill klara oss själva,
men det funkar inte i längden,
det kommer dom personerna märka efter ett tag.
Det är ditt val.
Men jag säger bara varför jag valde att ha med Gud i mitt liv,
Han hjälper mej,
Han ger mej hopp,
Han ger mej LIV.

Gud välsigne er <3

Hoppas ni får en bra dag :)

Puss!

// Fia :)




Kommentarer
Anna

du är så bra sofia! Jag önskar att jag kunde vara lika säker i min tro som du. men på ett sätt vet jag alltid att Han är där. Han finns alltid där för just mig, i den stunden som jag verkligen behöver honom!

2011-06-14 @ 18:40:19
URL: http://prinsessananna.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0