cabaré :)

Tjoho! :)

Hoppas allt e bra med er, allt är bra med mej, förutom att jag mår lite illa^^
anledningen till det är att jag var lite barnslig och gungade med nåra kompisar
förut,
vi va typ 3-4 st, göhr flummigt och jag va inte den enda som mådde illa ska jag säga XD
härlig avslutning på dagen :)

dagen idag har sett ut såhär:
cabaré.
de e de ja har gjort, repat till cabarén :)
as kul, men dock väääääldigt stressigt,
lite jobbigt, men de ska nog gå bra ^^
får vi hoppas :)
hoppas även att ni kommer! :D
kommer bli FETT! :D

imorgon taggar jag CABARÉ PREMIÄÄÄÄÄR :D
lite nervöst men ändå FETT kul :D
kan inte fatta det o.O

va på audition till gatumusikent (sommarjobb) innan,
inte alls många som sökte så anar nästan att alla kommer med :D
galet mysigt!
gå runt och lira för aneby bor i 2 veckor ^^
mysigt.
någon som sett inslaget med mej och min kompis Agnes på smålandsnytt kanske? XD
fint :)
tror reporten (eller va man säger ;D) tyckte de va lite dött i aneby ^^
han sa de nåra ggr ;)
men de va lite kul,
han kom typ förbi mitt i alla cabaré rep och ville ha med oss i ett inslag om
anebys gatumusikanter ^^
och då hade vi inte ens fått jobbet, så de va lite flum ;P

Ae, borde ta ngt att käka,
har inte ätit ngt på ett tag ^^
ha de gött!

Gud välsigne er :)

ha en bra morgondag och allt :)
ta vara på livet, de går inte i repris..


Pöss!

// Fia :)


en härlig sommarbild, bara för att det är sommar ;)





Kommentarer
Anja

Åhh jag kan typ inte gunga, mår skit efteråt.. :P <3

mysig blogg, jag missade er på tv.. skit också! :(( Såg inlägget en kvart försent, hoppas du mår bra, eller ah det skrev du ju i inlägget. ^^

kramar ! Anja

2011-05-31 @ 21:29:38
URL: http://amazingnails.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0