Helgen :)

Tja! :D

Nu känner jag mej äntligen fräsh efter helgen,
har käkat, har duschat, har "vaknat" (typ iaf ;D)
Helgen har varit awesome!
bättre än va ja trodde :)
Tack alla goa människor som va där och gjorde helgen BÄST! :D
Bara så alla vet, ja DIGGAR min konfagrupp (Y)
awesome;)

snart äre konfa avslutning, happyface :D
fast lite trist ändå,
kommer sakna det;/

Men, men här är en sammanfattning av helgen:
Goa möten, med bön och lovsång och JESUS!!!
Goa människor :)
God mat ^^
GÖTT VÄDER! (sol och 20 grader typ hela helgen:D)
okej.. sammanfattning: ALLT VA AS GÖTT! ;D

Övade till konfa avslutningen, de blir säkert as bra :D
Ni får gärna komma! :D
kl. 11 (tror jag?) i Ralingsåsgårdens sommarkyrka den 22 maj:)
kommer bli grymt :D

ni kanske märker att jag är trött.. skriver lite lamt ^^
är helt borta efter helgen, även om jag sov rättså mycket..
sånt e livet antar jag ^^

nu väntar plugg.. jippie -.-
och go musik.. annars går det inte att plugga! ^^
bl.a. denna låten, när man väl slagit på denna kan man inte stänga av den..
Nick Ingman – Why Does She Have To Die? - Finding Neverland/Soundtrack Version
Från en underbar film som jag säkert skrivit om tuuuuuusen ggr!
Finding Neverland.
se den.
gråter alltid :')

men nu ska här pluggas och sjungas! ^^
Ha de gött människor! :D

Pussssssssssssssssssss

// En väldigt trött och glad Fia :)





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0