Konfa! :D

Hejsan på er! :)

de va ett tag sen jag skrev på bloggen nu kom jag på^^
har haft så fullt upp i veckan med cabaré rep, konfa, orkester etc.
har varit rättså mkt övningar denna veckan,
men det när Jesus och allt underbart folk runt omkring som fått mej att palla denna veckan^^
imorgon ska jag vara på ralingsåsgården kl. halv 9 för fotografering och vår konfa avslutning börjar kl. 11:)
..tycker det är lite väl tidigt, men men det får man ta^^
har städat och sprungit hit och dit hela dan, men det har ändå varit en galet bra dag!:)

igårkväll var det 19.07:s sommaravslutning,
gött:D
fint väder, mysiga människor, grillat(Y), andakt, musik och så självklart Jesus;)
Btw, någon mer som överlevde "jordens undergång" som var idag? ;)
Hahaha, förlåt, men jag tycker det är en aning knäppt att denne person som påstod
att jorden skulle gå under idag (som "pluggat" på detta..) missade en liten bit i bibeln,
detta diskuterade vi även igår,
att inte ens Jesus, Guds son, vet när detta händer, det är bara GUD som vet.
Så ja fattar inte riktigt hur han tänker.. men strunt i de nu^^
De va i alla fall en toppen kväll!
hade väldigt ont i fötterna pga att jag övade att gå i ett par klackskor jag fått låna till cabarén,
men de får man leva med^^

Detta inlägget går otroligt trögt att skriva pga att jag i morse råkade skära av
halva toppen på tummen med hjälp av en rakhyvel^^
skriver fel hela tiden för att ja har massa plåster och grejs runt tummen,
men det slutar ALDRIG att blöda,
började vid 11-12 tiden i morse och har inte slutat än!
snart trillar la tummen av också.. haha ne, får hoppas att den inte gör de^^
om jag inte har massa grejer på tummen och man kollar på den framifrån ser det ut som en liten backe ner där jag skar av den^^
ungefär som om någon hyvlat dän en bit, med en osthyvel, på den,
oc de va typ så de var fast med en rakhyvel^^

får be och hoppas att det slutar blöda till konfa avslutningen imorgon;)
Ni får jättegärna komma dit:)
Ralingsåsgårdens sommarkyrka kl. 11:)

men nu ska jag gå och lägga mej,
ska upp och fixa håret och sminka mej och allt imorgon,
och de tar sin tid^^

Gud välsigne er! :)

Puss och Kram!

// Fia :)







Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0