pics.

Lite blandade bilder jag tagit under 2011..:)



Naturen är allt vacker.. :)
att världen är välskapt kan man inte sluta tänka varje
dag man går ut,
inte jag i alla fall..
det är vi människors ansvar att fortsätta bevara världen
så som den är,
Gud skapade världen,
sen skapade Han oss,
och Han har gett OSS ett ansvar:
Att ta hand om den.
Gör vi det är frågan..?
det står på löpsedlar:
-Naturkatastrof!
-Ozonlagret blir tunnare!
-Jordbävningar!
etc, etc, etc..

och vad beror det på?
jo, oss.

cheese va ja började låta negativ plötsligt,
men det är faktiskt så..
alla snackar om att nu måste vi göra något!
svar: ja, alla måste vi göra något.
Vissa gör faktiskt något,
men vi måste hjälpas åt.

En för alla, alla för en ;)
Haha nu gick jag in lite på de tre muskitörerna ;)
de e en mysig film det,
sett den?
om inte: se den :)

Nu tänkte jag gå och kolla på kvällen är din,
och den titeln passar faktiskt in på just dej som läser detta.
Ja, du, ingen annan.
Kvällen är vad du gör den till,
så fånga kvällen ;) det är ju inte dag precis,
så kunde inte säga fånga dagen.. men ändå;P
ha en bra kväll:)
kvällen är DIN.

Be för världen,
vi behöver det:)

Gud välsigne er!

Pöss! <3

// Fia :)






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0