regN och färG

Tjolahopp!!

sitter med ny-tonat hår och tittar ut genom fönstret..
förut var det världens ösregn,
men nu ser det ut att vara uppehåll..
eller så ser jag inte regnet pga att jag inte har nåra glasögon.. hmm..
kan vara vad som o.O
haha va tråkig jag är,
btw, idag äre torsdag!
och imorgon är det alltså fredag, vilket betyder HELG! :D
får sluta tidigare imorron pga någon grej vi skulle göra me plugget också,
de e inte illa ;D

Är SJUKT taggad inför lördag!!! :D
då är det PETER PAN ÅTERTRÄFF!!!!!!!!!!!! :D:D:D
ÄR SÅ FETT TAGGAAAAAAD!
Tyvärr kan ju inte alla :( men men, sånt e livet..
jag kommer ändå träffa dom mer kan man säga,
vem vill va ifrån ett så härligt gäng?!
INTE JAG!
ska få se Peter Pan filmen också! (Y)
har ju inte sett musikalen än,
så de ska bli sjuuuukt spännande! :D

I plugget börjar det dra ihop sej inför årets Cabaré! :D
det är 8:orna och 9:orna som medverkar och våra fantastiska musiklärare och
övriga ansvariga som gör det möjligt att vi ungefär får uppleva hur det är att
vara artist :)
de e riktigt kul! :D
Jag går ju i 8:an så detta är första året jag är med,
har ju varit med i andra sånna här grejer,
men de ska ändå bli riktigt kul :)
har fått ett MUSIKALNUMMER! :D
min audition låt till Wendy i Peter Pan faktiskt ;)
så om ni vill veta vilken den låten är så får ni komma på cabarén;)
kommer bli en fantastisk show, det kan jag lova!:D
kom och kolla vettja! :D
biljetterna kostar  100 kr ;)
föreställningarna är 1,2,3 och 4 Juni :)
Kommer bli fett najs!

Men nu ska jag kila iväg till TV:n..
Nu börjar melodifestivalen..
har inte varit så engagerad i det,
men alltid kul att se på alla andra länder ^^
Saade, inte riktigt min smak kan man säga..
men har lärt mej att börja tycka den duger :)
tror faktiskt den har en chans i europa,
frågan är om han går vidare ikväll...
men nu får ni ha en bra kväll! :)

Gud väölsigne er!<3

Puss!

// Fia


före:)                                                            efter:)

inte jättebra bildkvalité, man ser inte jättemkt skillnad, men jag är iaf nöjd! :D
pözz:*


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0