allmänt äcklig.

tjena alla människor!

 

känner mej just nu allmänt äcklig och sitter och lyssnar på uppmuntrande musik.

Är hemma en dag från plugget så jag pallar veckan för jag mår inte jättebra:]

snorar, har ont i halsen och är allmänt seg i kroppen.. inget trevligt!

 

menmen, började fundera lite på en sak i morse när jag kollade på film,

kollade nämligen på "Charlie St. Cloud", väldigt fin film må jag säga!

kolla på den om ni inte sett den, den va riktigt fin!

då började jag fundera ganska mycket på livet,

och kom fram till att man ska ta chanser!

 

Livet går inte i repris, och egentligen tänker vi inte på det så mycket..

vi slösar bort många dar, med att bara vara allmänt sura på livet eller liknande.

vi ska ju egentligen FÅNGA DAGEN, göra det bästa av alla sega situationer och helt enkelt leva!

Om något är jobbigt, se till att det fixar sej och sitt inte och deppa över det hela dagarna!

Om något känns fel, rätta till det.

Om något känns rätt, gör det.

Gud gav oss livets gåva, ska vi då slösa bort hela den gåvan

genom att sitta och tycka synd om oss själva?

vi ska helt enkelt leva livet på det sättet Han säger till oss,

det ska i alla fall jag göra.

Du behöver inte det, men jag tycker det är ganska säkert.

Jag tror att Gud skapade livet, och därför brde väl Han veta vad som är bäst för mej i livet?

Minns ni när man var liten och målade teckningar hela tiden?

man blev så sjukt ledsen när alla trodde det var något annat än vad det var,

man fattade inte varför alla såg fel. Det var en hund, inte en häst.

Jag tror det är så med Gud och livet också,

Han älskar oss, men Han blir lite ledsen när vi inte ser vad livet är för något

och vi tror att det är något annat. Han vill att vi ser det Han ser.

 

Det var det jag ville säga idag ^^

Kanske blir något mer inlägg eftersom att jag inte har så mycket att göra här hemma i min ensamhet x)

menmen, ha en go dag :)

och fånga dagen! ;)

 

blessings!

 

// Fia

 

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0