det är advent, det äär advent!

Tjooho!

Asså det är helt sjukt vad tiden går fort!
DET ÄR FÖRSTA ADVENT?!
glad första advent folk! ;)
det är seriöst helt sjukt ;o
det var ju sommarlov nyss?!

aja... hoppas ni haft en fin första advent iaf! :)
själv har jag spenderat gårdags kvällen tills typ nu i Huskvarna/Kaxholmen/Jönköping ;)
trevligt trevligt! ;)
Väcktes med skönsång och frukost på sängen i morse av moster,
mys! :D

nu sitter jag och snorar med svullen hals i mörkret framför dataskärmen med julmusik i öronen,
har det ganska bra, men hatar förkylningar.. mest för att man inte får krama alla då!
är lite smått beroende av kramar nämligen,
men jag vill ju inte att alla i min omgivning ska bli sjuka dom också lixom..
så de blir ju lite surt! :]
men men, that's life!
får försöka bli frisk så fort som möjligt helt enkelt.. :)

Dagen har varit full av shopping, god mat och mys!
det var en ganska exakt sammanfattning av dagen ^^
gick på stan med min fina familj och köpte lite krims krams! :)
eller rättare sagt dom köpte lite krims krams.. jag gick mer med
och kollade och snorade ^^

hoppas ni får en fortsatt trevlig kväll och morgondag!! :)

Blessings!! <3

// Fia


här är en av grejerna jag önskar mej i julklapp ^^
fast funderar dock på att köpa dom själv snart ist.. menmen!


Kommentarer
Johan Olofsson

virtuell kram xD

2011-11-27 @ 20:27:27
Maja

Det går ju hur fort som helst!

Men vilket märke på systemkamera har du? fotar du mkt? :) kram!

2011-12-11 @ 10:06:25
URL: http://saramaja.devote.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0