god afton! :D

Tjena folket! ;)

 

startar med en liten fin bild som jag hittat när jag letade efter

något att beskriva hur jag har det ;)

mysig bild va?? :D

har väldigt mycket julkänsla här hemma hos mej!

ljus är tända,

har just bakat lite chokladmuffins så det doftar choklad

över hela hemmet,

och så lyssnar jag på julmusik... underbart asså!

Julen har kommit till delhags! :D

har just skapat en jul-spellista på spotify

som går om och om här i köket :)

bara snön som saknas..

VART ÄR SNÖN?!

saknar den faktiskt.. behöver den! det är ju så galet mysigt!

 

aja.. dagen har varit bra,

kul att träffa alla goa människor i plugget igen!

trevligt trevligt..

 

ni kanske märker att jag inte har så mycket insperation just nu^^

skriver inte så mycket;)

 

allt jag kan säga är:

-Jag är glad

-Jag har julkänsla

-Jag har det mysigt

-Jag saknar kramar

 

det var allt för mej idag ^^

 

Gud välsigne er! <3

 

puss!

 

// Fia :)

 

 

 

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0