GÖTEBORG!

hejsan fina folket
kom in på min lilla blogg via mobilen,
trevligt värre..
kan dock inte göra utropstecken eller ngt, men men sånt får man
leva med.
har det toppen mega as galet grymt här i göteborg hos mina fina kusiner,
och mn fina moster och morbror,
anledningen till att jag dratt till göteborg är för att jag praoar här
med två andra på operan här i göteborg  och det är verkligen jättekul
mycket trevliga människor så de e klart att de blir extra kul då
idag har vii fått va med på mask och peruk avdelningen,
och även fått va med under en fotografering till en affisch
de skulle göra till en ny föreställning
känner att allt blir mycket tråkigare utan smilisar som jag inte ens vet hur det stavas,
och utan frågetecken och uttroppstecken,
nu ska jag istället mysa med mina fina släktingar
puss på er alla
blessings
fia


Kommentarer
..

Väldigt fin blogg! :) kraam!

2011-11-18 @ 11:35:21


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0