gottgottigottgott!

Helluuuuu! :D

Sitter just nu och lyssnar på Jason Mraz och käkar toasts! :D
vädret är sjukt surt, men jag är glad ändå efter ett härligt höstlov! :D

har varit i Örebro, Linköping, Huskvarna, Jönköping, Hemma och i Malmö! :D
jag far hitan och ditan ^^
men det har varit ett härligt lov!
Har träffat många mysiga människor och sett en
GRYYYYYYYYYYMT BRA MUSIKAL! :D
Om ni inte sett musikalen Les Miserables,
passa på! den går just nu i Malmö! :D
riktigt bra, och en sjukt maffig scenografi!
Har även gått på bio, shoppat, hängt med mysiga människor,
vart i kyrkan, haft det gottgottigottgott helt enkelt! ^^

men nu är jag dock väldigt trött efter detta intensiva lov,
men det har vart toppen! :D

om ca en och en halv timme ska jag dra till eksjö och dansa,
men inte än...
först ska jag plugga lite och äta upp mina toasts! ^^

Är taggad för Maratonkonsert i helgen må jag säga! :D
kommer bli grymt! party party! ;)
plus att på fredag ska jag på konsert, och sen på söndagen ska
jag ta ett tåg till den fina staden Göteborg där jag ska praoa!! :D
KOMMER BLI GRYMT!

hoppas ni mår bra,
och komn ihåg en sak:

Du kanske inte kan lysa upp hela världen,
men du kan lysa upp någons hela värld.

Alla är vi ljus för någon,
kom ihgåg det :)
DU betyder SÅ mycket för SÅ MÅNGA!
MER ÄN DU NÅGONSIN KAN TÄNKA DEJ!

Du är värdefull precis som du är! :)

Puss och kram

Blessings!

// Fia :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0