DU ÄR SNYGGT SKAPAD!

Du vet väl om att du är värdefull va?
Ja, just du där!
DU är värdefull.
och om du tycker att världen är så mörk,
och undrar vad meningen med livet är när man kan dö,
då säger jag bara vad är meningen med att dö när man kan LEVA?!

Livet är en gåva från Gud till människan,
och ja, det tror jag på.
Jag är ingen apa.
är du det?
NEJ!
du är ingen apa,
och jag ber om förlåtelse om du tror på dedär att människor
har utveckats från att vara apor till hur vi ser ut idag..
jag tror inte på det!
Jag tycker bara det är helt sjukt vilken konstig förklaring
man har till hur människan utvecklades från apor..
seriöst, APOR?!

ae, jag tror det inte.

Ain't got no monkeys in my family!

men i alla fall,
kom ihåg,
även om du inte kanske vill
att kanske gå och titta dej i spegeln och säga:
jag är snyggt skapad!
Egoistiskt tänker du,
men det kommer stärka dej,
jag lovar!
för det är sanningen.
Du är så sjukt snyggt skapad!
kom ihåg det! :)

"I'm beautiful in my way, cause God makes no mistakes
I'm on the right track, baby I was born this way" <3

Ha en fortsatt bra kväll,
och ha en bra morgondag! :)

Du är vacker!

och Gud välsigne dej! ;)

Pussss! :*

// Fia ;)




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0