LET ME FLY AWAY!

Hej på er folket!

Som ni kanske förstod på rubriken, så mår jag inte jättebra..
massa dumma känslor som stör mitt liv för tillfället :3
önskar att man ibland bara kunde flyga iväg.
Flyga iväg till Landet Ingenstans igen.
jag behöver det just nu,
tro mej!

Jag behöver en kram..
känner jag..

men som min kusin sa när jag chattade med henne denna kväll:
Gud har en plan med allt!

Antar att detta är en sån där grop som man halkar ner i
mitt i en period som känns bra..
menmen, sånt är livet..

För varje väg ut man själv försöker ta,
så hamnar man i nya gropar,
men om man låter Jesus hjälpa en så får han en upp på benen igen..
"every soul can be saved.. even mine.."

så jag antar att jag får fortsätta "le genom regnet som öser ner"

sommaren slocknade just inom mej..
Jag ska ändå försöka ha mitt fokus på Gud,
för Han är den enda som inte gör mej besviken när det gäller något sånt här..
Han sviker mej alltid.
Han finns, har alltid funnits och kommer alltid att finnas där för mej.
Livet är inte alltid en dans på rosor,
men när man är kristen har man i alla fall någon att dansa med..

Hoppas det är jättebra med er,
och glöm inte att just DU är unik och så sjuukt underbar precis som du är!
You're beautiful in your way, cause God makes no mistakes!


God bless u! <3

ha en bra morgon dag och natt,

nu vill jag flyga iväg.
Slippa omvärlden bara för någon timme,
och bara sitta ner och tänka..
Jag vet vart jag ska...
Till Landet Ingenstans.

// Fia




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0