Vardag om några timmar...

tjolahopp i lingonskogen!!

efter en händelserik helg, sitter jag nu och ska göra ett litet inlägg på bloggen :)


vi börjar med fredagen..
Kvällsöppet i lilla aneby, vilket betyder häng med härliga människor och pannkakskyrka
och billigt godis på ica ^^
dock börjar jag känna mej lite sådär småhängig,
med hösten kommer sjukdomarna.. typ :3
men de va en go kväll som jag spenderade med mysiga människor..:)

lördagen va lika go den,
dock var det hyfsat mycket plugg,
har två prov i veckan så de känns ju inte så där överdrivet kul..
menmen, that's life :p
mycket av dagen drog i väg i mina skrivböcker,
fick så mycket att skriva om igår,
eller egentligen en sak på många olika sätt x)
menmen, ja skrev mycket igår i alla fall,
mest lite tankar och så, men det är alltid gött att skriva av sej lite :D

denna söndag har bestått av plugg, lax och cellgrupp (i typ 4 timmar XD)
sjukt mysig dag,
som jag avslutar med lite kvällsfika med familjen,
och åter igen lite plugg
och såklart, MUSIK!
hur skulle jag överleva annars liksom? x)

jaha,
nu var denna helgen över.
en bar "avsluta veckan-musik/album" är Stina Nordenstams album "And she closed her eyes"
hon har så sjuuukt mysig röst! :D
just wonderful.

du ska jag gå och fika och plugga som det var sagt..
för nu är det vardag om några timmar så man måste ju nujuta av det som är kvar! x)

har även kännt att Gud varit med mej denna helg,
och det är ju alltid gött :)

hoppas ni haft en lika bra helg som jag,
och att ni hittat på ngt kul :D

Ha en underbar vecka! :)

God Bless you! <3

// Fia :)



I wish that you could hold me now... <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0