ye.

Tjenare folket! :)

 

hoppas ni haft ett helt underbart påsklov,

det har nämligen jag haft^^

hängt med otroligt gött folk, vart på tre dagar och blivit förkyld! ^^

dedär sista hade inte behövt vara där kanske, men men.. livet är inte alltid en dans på rosor^^

 

Just nu håller jag på att baka och saknar en av kryddorna.. känns väl sådär lyckat kan man säga;)

för övrigt om man räknar bort det och min äckliga förkylning så har dagen varit jättebra! :)

 

Försöker må lite bättre genom att lyssna på go musik på spotify..

går sådär.. för datorn är vid fönstret och det ser så sjukt deppigt och tråkigt ut där ute så man blir ju inge vidare glad.. well well, keep smiling through the rain.

 

för övrigt är livet underbart.

underbart.

faktiskt.

för en gångs skull.

amen!

 

 

vill dela med mig av lite härliga låtar som ni får lyssna på om ni vill,

tycker själv att dom är väldigt bra i alla fall ;)

 

 

denna tycker jag är jättefin.. filmmusik ni vet.. underbart! :D

 

måste ju också göra lite försen reklam för en musikal med väldigt vacker musik som satts upp som en dansföreställning i Eksjö som jag var och kollade på ;) HELT SJUKT VA NI VA UNDERBART GRYMMA FOLKET! <3

Ghost the musical, till er som inte visste... here it comes!

 

Laleh är underbar vet ni... här kommer en av hennes låtar! :)

 

 

tre mysiga låtar.. avslutar med en Stevie Wonder bara för att han är kung.

 

 

Ha en fortsatt bra dag och mys inomhus med en kopp varm choklad eller något så att ni inte fryser ihjäl i regnrusket! ;)

 

Blessings!

 

//Fia

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0