evnin'

Good evning folks!

Sitter just nu och kollar på en musikalfilm jag aldrig sett som heter "Newsies",
verkar som om den är väldigt bra,
det är den hittills i alla fall! :)

Hoppas ni har en lika go kväll som mig! ;)

Dagen har gått fort,
vaknade hyfsat tidigt och käkade frulle med systern min medans vi kollade på "Jurassic Parc" ;)
Sjukt bra film, har dock inte sett 1:an och 2:an, men det ska det bli ändring på!
Sen drog vi två ner till second hand, och det är så sjukt gött att hitta gamla grejer som man kan göra om eller liknande för så billigt! :D Köpte en marinblå lite längre kavaj som den gamla prislappen satt kvar på, alltså aldrig använd, bild kanske kommer, as cool är den! :)
Sen drog vi till Thimons och fikade lite,alltid mysigt! :)
just nu sitter jag och njuter av doften som kommer från ugnen,
mor min håller på att baka kanelbullar... underbart!

Ska fortsätta kolla på filmen strax..
blir inte ett så långt inlägg ;)
måste bara lägga upp ett filmklipp jag älskar,
diggar den gruppen som har gjort detta och undrar lite ibland om de har en aning för mycket fritid..
eller dom kanske jobbar med det.. man vet ju aldrig ^^

well, här kommer det! enjoy.



Kolla på deras andra klipp också, dom är underbara! :D



Blessings.




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0