Come as you are.

 
 
lyssna på låten, jag tror inte att den bara talar till mig utan till många andra.
ibland känns det som om alla är besvikna på en, att man har dåliga dagar då det känns som man inte är värd något, det är lugnt, alla har sånna dagar.
Det är då Gud vill va med dig. Han vill va med dig hela tiden och Han är aldrig besviken på dig och Han älskar dig. Inget du gör kan få Honom att älska dig mindre,
tänk på det.
 
Det ska jag nämligen tänka på fick jag klart för mig genom denna låten,
vilket jag upplevt många gånger,
att Gud talar genom musik,
Han gör att jag hittar en låt som passar in precis på hur jag känner mig eller liknande.
 
Man kommer som man är,
annars gör man fel.
 
Spela inte någon annan, va dig själv.
Du är älskad för att du är du, och DU ÄR FIN PRECIS SOM DU ÄR! 
 
Blessings.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0