En vanlig dag.

Det är en vanlig dag idag.

Eller vanlig och vanlig.. har varit ute och gått me alla i c-lagert i skolan idag.. och sen drog jag på konfa.. men ändå känns de som en helt vanlig dag.

Den låten har jag haft i huvet hela dan idag också :3

En vanlig dag med Ulrik Munther:

Här e den.. en grym låt tkr jag ;) <3

Bra text och allt :) han sjunger grymt bra oxå :) han har allt säger ja bara ;P <3

önskar att jag kunde skriva låtar.. men jag e jue bara 14 så vem vet, kanske i framtiden <3 :)

orkar inte skriva nu, blev jue en del i allafall.. :) <3

Har haft repetitioner 5 kvällar i rad nu, hade ledigt idag, och då vare konfa istället, så jag e aldrig ledig denna vecka..XP <3

och nästa vecka är det premiär... :O

Nee! nu måste jag sluta skriva! bli nervös jue! :p <3

Puss!!

// Sofia F. D.

 



Kommentarer
Sofia

Vilken underbart söt bild på dig, min ängel <3

2010-08-30 @ 21:26:01
Fiah :D <33

veem?? <3<3<3 ;)

2010-08-31 @ 15:03:38
URL: http://sofiadelhag.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0