G-L-A-D!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :D

Jag säger bara det! Jag är g-l-a-d! :D Har varit me släkten i Skåne i helgen och det var TOPPENKUUL!

och igår va jag på repetition med Darlingfamiljen och ALLA va där! första gången på mkt länge!

Och nu börjar jag verkligen se resultatet! Det var så KUL! allt hängde liksom ihop och alla levde verkligen sina karaktärer! Jag vet att alla från Kultureken hört detta många gånger men, ALLA E SÅ HIMLA GRYMMA!! ingen fattar egentligen hur bra detta kmr bli! :D <3

Det är verkligen grymt bra!

Just nu far alla repliker och toner runt i huvet på mej men det fixar sej nog^^) <3

Är så pepp på repetition ikväll!! :D <3

Längtaaaar!!! :D

har typ sett hur mina kläder kmr se ut, eftersom att "Mikaelas" (Elins) nattlinne typ e färdigt;D ska bli kul att repetera med Scenkläder smink och rubbet sen när jag kommer hem från Lägret jag ska på nästa vecka :D <3

Ska nämligen på Böda lägret på Öland :) med 2 till från Peter Pan (vad jag vet^^) och massa kompisar från Aneby;)

Och min kära Bästis Elin kmr va där första Dan :D

JAG E LYCKLIG! :D <3

de va nog allt från mej idag ;)

Puss!

// Sofia D.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0