HEMMAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :D

Jaha, nu va man hemma igen ;)

efter en toppenvecka på bödagården-bödalägret så är man nu hemma och ikväll ska man på repetition :D <3

okej ska beskriva hur alla va på Bödalägret :

-UNDERBARA! ;D

-Leriga fötter dygnet runt :)

-Solbränna!

-Myggbett överallt!!!

-Fölkylda!

-Kramgosiga! :D

-Bäst! :D <3

jaa, jag talar verkligen sanning här, eftersom att alla punkter stämmer in på mej ;P särskilt med leriga fötter ;)

Fast det var väääldigt mkt sol faktiskt :D <3

härliga dagar på stranden-beach volleyboll-skönt häng me bödagänget ;)

Sista kvällen/natten va de strandfest!! UNDERBAAAART!!! :D <3 festade till 5, sen va de så få kvar så man blev inte SÅ sugen på att dygna precis..... va rätt trött ;) men de va ändå nåra som dygnade, fast dagen efter va alla typ lika sega så de verkade som om alla gjort de ;) <3

Sista dagen ÖSTE regnet ner, och då blev alla förkylda.

Lovade Gunnar (vår regissör) att inte bli de och hålla mej varm hela tin, men jag kan jue inte råför vädret tyvärr :/ <3 packningen låg ute i detta hällregn-under pressänningar- men allt blev ändå genom blött så det hade jue inte hjälpt att byta om direkt......... fast jag hade faktiskt en torr tjocktröja som jag tog på mej, men jag är ändå lite krasslig.. <3

Jaja, tagga ändå repetition ikväll :D <3

på scenen :D med scenkläder :D <3

Asså jag vet inte om det är sant-isf är det katastrof-tror jag :S

Mitt nattlinne är ORAGE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :O aaaaaah!!!!!!!!!

har inte sett det än, men det är SÅ inte Wendy!!!! :(

det kände jag på direkten ;(

vi får la se ikväll om hon skojjade eller inte <3

De va allt från mej idag!!

haha nu e jag hemma ;) <3

Puss!!!

// Sofia Fiah D.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0