Peter Paaaan!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :D <333

Va på repetition på scenen igår, JAG ÄR KÄR!!! SÅÅ COOL SCEN!!!!!!!!!!!! :D:D

har inte direkt vant mej vid den kan man säga XP kände mej som en yr höna igår, visste verkligen ingenting :3

men de va verkligen mäktigt :D <3

väääldigt stor scen, och alla e så himla braaaaaaa så detta kmr bli värsta succén, se upp världen:

-här kommer vi ;D <3

SKA FLYGA IMORRON :D <3<3<3<3

körde jue me mitt orangea nattlinne igår-ingen katastrof alls som de lät på dom andra igår ;D

AS FINT!!! VERKLIGEN AS GULLIGT!!! :D <3<3

Lite lätt aprikos, jag vet de låter lite speciellt, men de är verkligen as fint :D <3

Kom och kolla vettja!! det kmr bli as bra!!! :D <3

kände de i slut scenen- kändes så mäktigt på ngt sätt <3

känner att jag verkligen måste lära mej ingångarna xP kände mej så hjälplös igår xP

tjaa... idag mår jag inte alls bra..

börjar må lite bättre nu faktiskt, mådde verkligen skit i morse! :(

Täppt, ont i halsen, hosta och allt som har med förkylning att göra :( <3

men nu muntrar jag upp mej själv med Les Misérables musik <3

ha en toppendag!

Nu taggar jag flygning imorron :D:D:D <3333333

Puss!

// Sofia Fiah D.

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0