Repetition :D

Va hemma idag.

Haha hemma och hemma, va i Eksjö.

De börjar nästan kännas som mitt hem nu ;P <3

Hade repetition me självaste Peter Pan idag ;D

Övade finalnummret, låten som avslutar hela denna musikal ;) har gjort om den lite så att vi sjunger duett.

:''') <3

Han e så himla bra! ALLA E SÅ HIMLA BRA!!! BAAAAAAAAAAAAAHHHHHHH! detta kmr bli FÖR bra :''''''') <3

Längtar till den 17 de Augustiiiiiiii!!!!!!!!!! då jag kmr hem från lägret och får börja repa med allt på plats :D <3

Saknar min Annie <3 :( <3 hoppas du harre bäst i Afrika vännen! <3

Nu när cirkustältet e på plats-där vi ska spela upp-fattar man hur coolt och mäktigt detta kmr bli :O <3

Har provat mitt nattlinne jag ska ha sen på föreställningarna ;D as gulligt!!! :D <3

ser fram emot att flyga :D hur vi nu löser de men vi ska tydligen flyga på ngt sätt! LÄNGTAAAAAAAAAR!!! :D <3

På torsdag drar jag på Böda läger! :D LÄNGTAR AS MKT! träffade underbara Lisa och Linnéa idag som ska me och de verkade som om dom var pepp ;D <3

Börjar bli nervös :S snart premiär! :O :D

Är bara 23-24 dagar kvar :O :D är både nervöst och as kul! :D

haha jag längtar till mkt ;)

Ha de BÄST!

Puss!

// Sofia Fiah D.

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0