CAFÈ SHOW!!! :D <3

Nu är vi igång och har kört 2 föreställningar av caféshowen! :D <3
medverkande är jag och mååånga otroligt begåvade goa människor ;D 
Har jättekul och blir avundsjuk på publiken som får så gott fika ^^
men imorron blirre fest efteråt! :D
Imorron ska ungdomsrådet ha hand om Gudstjänsten i Korskyrkan :)
Kom vettja! :D Jesus älskar er! ;) <33
kmr bli helt awesome! ^^
men de negativa är att jag ska va där vid 9 :P
och de positiva me de är att vi ska äta frukost där ihop XD <3
as mysigt! :)
nu är jag halvdöd... sitter vid fb och lyssnar på musik.. :) <3
as gött:)
och snart ska jag dricka the och bara myysa ^^ <3
Godnatt blirre sen! ;)
Så godnatt i förväg gullungar! :* <3

Pusshej!!

// Sofiah D.





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0