de e jobbigt! :P <3

asså hur kan de va så jobbigt detta?! :S
träffar honom varje dag,
ler inombords när jag ser honom,
blir helt..
..ja vet inte..
..lycklig.
ska snart dra till plugget, vilket betyder att ja snart träffar honom igen..
kära nån! :S <3
..detta ÄR jobbigt!
......
...jaa...
de e typ de ända ja tänker på dessa dagar..
har repetition ikväll, men VARFÖR är jag inte taggad längre?!
de e noh han som gör de ^^
kan inte tänka på annat en just honom..
asså detta är sjukt..
hjälp mej! <3

Skriv en kommentar som stöttar mej! ;)

Pussar och kramar! <3

// Sofiah



Kommentarer
hannasvenson

är det så jobbigt?! vi måste prata óm det isåfall!

du vet att jag finns, ring mig när som helst!

pusss <3

2010-11-25 @ 09:21:00
Andrea

massa söt du är, reklama min blogg så reklamar ja din ? :)<3

2010-11-25 @ 18:02:31
URL: http://chokladsaaus.blogg.se/
Anna

Tack för fina kommentarer kusin, och hey, du är ju ännu snyggare och finare!!! Jag vet rpecis vad du snackar om! åh, det var så pinsamt. En grej med den kille jag gillar, måste säga det till dig, fast inte på din blogg, men försök komma ihåg att Gud är ännu viktigare...Jag tycker nämligen det är lite svårt. Men, men :)

2010-11-27 @ 08:40:52
URL: http://prinsessananna.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0