:)

De e gött me höstlov tkr jag! :D
Idag är jag och syrran hemma och föräldrarna jobbar.. ska kanske träffa lite sköna människor idag sen;)
Gött! :D <3
Igår va jag i Eksjö och hälsade på några från Peter Pan, som ni kanske märkte på förra inlägget..:)
Så nu överlever jag lite till ;) <3
Så himla härligt att träffa dom igen:D
även om de inte va alla tyvärr.. :/
men de va as kul ändå! :D
Så nu kmr jag hålla humöret uppe ett tag till :)
Håller just nu på att droga en och samma låt...
Never Neverland Med Scott Allan :)
en helt sjukt underbar låt!
Ni från Peter Pan vet va jag snackar om.. :') <3
Tjaa.... de e min dag.. :)
Här är låten:




Lyssna!! ;D <3<3

de va allt från mej idag.......... Ha en toppendag människor! <33

Puss!

// Sofia D.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0