Farsdag! ;D <3

Jaha... då va de farsdag :) <3
mysig dag men har varit rättså seg... :P
Va på maratonkonsert igår kväll/natt :D <3
as gött! ...men nu e man TRÖTT XD <3
Va me och sjöng på 8 låtar :)
go stämning och mkt härliga människor, kan en maratonkonsert bli bättre? ;D
Och idag e de fars dag.. :) Älskar dej pappa! <3
ska snart gå på bio med hela familjen och kanske min goa bästis Linnsanlillskrutt ;* <33
Ska kolla på "I rymden finns inga känslor" :D <3
längtar! :D
..tyvärr börjar jag känna mej lite sjuk, men jag FÅR bara inte bli det!
de e så sjukt mkt denna veckan som ja ska va me på, så NEJ TACK!
...jaha....
hoppas de e bra me er :) <3
Älskar verkligen vinter :) <3
men inte slask som de e nu direkt...stora snödrivor och julstämning ska de va! :D
Här är en bra julllåt enligt mej :)
ENJOY! <3



Peter Jöback i mitt <3!!!!
De va allt från mej idag :)
Pusshej!

// Fia :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0